TVXQ! & Cassiopeia..~

Cassiopeia was named after the constellation, because it consists of five stars. If you support only three, or only two, you don't have a reason or right to call yourself a Cassie.

In reality, the stars of Cassiopeia are light years apart from each other, but they still make up the constellation in the sky: they're together that way.Even if DBSK are separated, they'll always be one for us. DB5K will always be what we see in our hearts, although they're on separate stages. Distance is no matter.

I'm Proud to be a Cassie's..!! ♥ YunHo ♥ JaeJoong ♥ YooChun ♥ Junsu ♥ ChangMin ♥

~Follow Here~

Khamis, 5 April 2012

Story Of My Heart I

Salam semua.. :) Apa khabar ? Harap semuanya sihat2 sejahtera sahaja.. :D

Saya merasa bosan sebab hari nie, syift late night lagi.. :) Saya menerimanya dengan redha mengenai jadual waktu bekerja yang diberikan kepada saya.. :D

Mesti ada yang masih hairan mengapa saya belum lagi RESIGN kan ? Pernah terlintas di dalam benak saya nak resign.. Tapi, sahabat baik sendiri yang menghalang kerana beliau merasaa sayang sekiranya pekerjaan yang saya ada ditinggalkan sebegitu sahaja..

Lagi pun, dia memohon supaya kami akan sama2 resign apabila hendak sambung belajar nanti.. :) Walaupun kata hati saya kuat menyuruh saya resign, namun kerana kawan saya pertahankan sahaja pekerjaan itu.. :)

Yaa..! Ianya agak perit juga apabila kata hati tidak dituruti namun janji terhadap kawan mesti saya penuhi.. :)



Sehingga kini.. Yaa~ saya masih berkeja dan makan gaji kat McDonald's Permy.. :) Mencuba bertahan sehingga saya dapat tawaran belajar.. :)

InsyaAllah, akan ada..

Kisah Hati Saya.. En.R saya.. Ok.. :) Kali nie, saya akan bercerita tentang dia.. :)

Nama penuh dia, Mohd Nurul Ridzuan.. Umur dia, 24 tahun.. :)

Yaa, dia tua.. Saya x kisah.. :) Dia ada campuran cina.. :)

Manager kat tempat saya kerja skrang.. :)

Saya sayang dia.. Sangat2.. Lebih dari dia tahu.. Lebih dari segala-galanya.. :)

Dia senyum, saya gembira.. :) Bila dia ketawa, saya tertawa.. :)

Saya sanggup buat apa saja asal dapat tengok dia tersenyum riang dan tertawa.. :)

Saya juga harap, dia akan tahu perasaan saya.. :)

Saya ♥ Nurul Ridzuan.. :)




Benar, tak pernah saya tengok dia sebahagia itu.. Dia bersiul, ketawa dan terus tersenyum.. :)
Sukanyaaaaaa dia.. :) hehehe..

Saya tak kisah lidah dia pendek, dia sebut 'S' bunyi tak betul.. Dia sakit macam mana sekalipun..

Saya tak kisah semua itu sebab saya sayang dia apa adanya.. :) Dan, yang paling penting, Ridzuan..

Saya terima kamu apa adanya kamu biarpun saya menemui kamu dalam keadaan yang tidak sempurna suatu hari nanti..

Sebab, kamu yang mencuri HATI, kamu laa yang bertaktha di dalam HATI nie.. :)

Sayang kamu, Ridzuan.. :)

Itu saja..

Love you all, Ridzuan, Myself and I..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...