TVXQ! & Cassiopeia..~

Cassiopeia was named after the constellation, because it consists of five stars. If you support only three, or only two, you don't have a reason or right to call yourself a Cassie.

In reality, the stars of Cassiopeia are light years apart from each other, but they still make up the constellation in the sky: they're together that way.Even if DBSK are separated, they'll always be one for us. DB5K will always be what we see in our hearts, although they're on separate stages. Distance is no matter.

I'm Proud to be a Cassie's..!! ♥ YunHo ♥ JaeJoong ♥ YooChun ♥ Junsu ♥ ChangMin ♥

~Follow Here~

Khamis, 8 Ogos 2013

Him, My Daniel Ho..

Assalamualaikum all.. :) Selamat hari raya Aidilfitri.. Raya kedua hari niee.. Hehooo.. ;) Hewhew.. Lama sangat aku tak update nlog niee.. Rindu sesangat kat kau, Blog.. So, hari nie aku nakk cerita pasal, lelaki dalam hidup aku, seseorang yang dahh ambil seluruh hati aku, seseorang yang aku cinta lebih dari nyawa aku sendiri.. Daniel Ho.. dua nama yang mengubah seluruh hidup aku.. Lelaki berketurunan cina melanau iban.. Ya, dia tiga bangsa andd bukan islam.. sukar sangat aku nak lepaskan dia.. Kadang, hati aku sakit sangat tapi aku pendam, diam.. Sukar nak memahami isi hati dia.. atau, aku yang susahh nakk difaham.. aku tak tahu nakk meluah kat siapa sooo tht i dare to tke a risk tulis kat blog aku.. jumpa kwan aku pn slh, dgn perempuan punn nakk cemburu.. aku sayang dia tapi bukan macam nie caranyaa.. aku mencubaa yg terbaik utk hubungan ini.. Ya Allah, tabahkan laa hatiku..

2 ulasan:

afif fifa berkata...

you better read the Hanis Zalikha's blog regarding the taat pada boyfriend..even you sayang him but to listen to him is not a MUST for you unless you become his wife in the future..it is even better if you listen to your parents kalau dah sampai nak kelua dgn kwn pun cannot..sejak bila dalam Al-Quran atau hadis ada tertulis yang kita mesti dgr cakap boyfriend?haha..like Hanis Zalika's said dont buta tuli taat..I advise you for your own good..its up to you to listen or not..btw,,yon tok..sorry..its for your own good my dear friend

Dewi Aja berkata...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...